Αριθ. Αποφ. 5-12/2011 «Έγκριση Εσωτερικού Κανονισμού Υπηρεσιών της ΚΕΠΑ σύμφωνα με το υπόδειγμα του

 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

 

 

Από το πρακτικό της αριθμ. 5/2011

συνεδρίασης του Διοικ. Συμβουλίου ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΑΞΩΝ (Κ.Ε.ΠΑ.)

 

 

Αριθ. Αποφ. 5-12/2011                                                         ΠΕΡΙΛΗΨΗ

«Έγκριση Εσωτερικού Κανονισμού Υπηρεσιών της ΚΕΠΑ σύμφωνα με το υπόδειγμα του Υπουργείου Εσωτερικών (Ιούνιος 2011)»

 

Γάϊος Παξών σήμερα την 19η Αυγούστου  2011 ημέρα Παρασκευή  14.30μμ, στην αίθουσα του Δημοτικού Καταστήματος Παξών, συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΑΞΩΝ  κατόπιν της υπ' αρ. 152/16-8-2011 έγγραφης προσκλήσεως του Προέδρου της, η οποία επιδόθηκε νόμιμα στον κάθε Σύμβουλο.

Διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, αφού σε σύνολο 7 Διοικητικών Συμβούλων βρέθηκαν παρόντες 4, ήτοι :

 

 

ΠΑΡΟΝΤΕΣ                                                                          ΑΠΟΝΤΕΣ              

 

  1. Σαρκαβάζης Σωτήρης- Πρόεδρος                        1.Βλαχόπουλος Σπυρίδων
  2. Κάγκας Αθανάσιος                                                             2. Αραβαντινός Χριστόδουλος
  3. Ζενεμπίσης Νεκτάριος                                           3. Βλαχόπουλος Χρήστος   
  4. Δακουράς Χαράλαμπος

 

 

 

 

-ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ-

 

Απόφαση  12η 

 

 

Ο Πρόεδρος της ΚΕΠΑ εισηγείται το ανωτέρω θέμα στο Δ.Σ. θέτοντας υπόψη το υπόδειγμα του Υπουργείου Εσωτερικών (Ιούνιος 2011) περί του Εσωτερικού Κανονισμού Υπηρεσιών της Κοινωφελούς Επιχείρησης Παξών «ΚΕΠΑ» , ο οποίος έχει ως εξής:

 

 

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

 ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΑΞΩΝ «ΚΕΠΑ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Υπουργείο Εσωτερικών

 

Εικόνα1.jpg

Εικόνα_εσπα.jpg

Ιούνιος 2011

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.)

 

 

 

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΑΡΘΡΟ 1       Περιεχόμενο Εσωτερικού Κανονισμού Υπηρεσιών (Ε.Κ.Υ.) 4

ΑΡΘΡΟ 2       Ερμηνεία - Μεταβολή του Κανονισμού. 4

ΑΡΘΡΟ 3       Διοίκηση της Επιχείρησης. 5

ΑΡΘΡΟ 4       Διοικητικές ενότητες της Επιχείρησης. 5

ΑΡΘΡΟ 5       Διάρθρωση των υπηρεσιών της Επιχείρησης. 6

ΑΡΘΡΟ 6       Αρμοδιότητες Γραφείου Νομικών θεμάτων. 6

ΑΡΘΡΟ 7       Αρμοδιότητες του Διευθυντή.. 7

ΑΡΘΡΟ 8       Αρμοδιότητες Γραφείου Γραμματείας. 8

ΑΡΘΡΟ 9       Αρμοδιότητες Γραφείου Προγραμματισμού και Οργάνωσης. 9

ΑΡΘΡΟ 10     Αρμοδιότητες Γραφείου Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων. 12

ΑΡΘΡΟ 11     Αρμοδιότητες Τμήματος Διοικητικών - Οικονομικών Υπηρεσιών. 13

ΑΡΘΡΟ 12     Αρμοδιότητες Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης. 17

ΑΡΘΡΟ 13     Αρμοδιότητες Τμήματος Πολιτισμού. 19

ΑΡΘΡΟ 14     Αρμοδιότητες Τμήματος Περιβάλλοντος. 20

ΑΡΘΡΟ 15     Αρμοδιότητες Τμήματος Αθλητισμού. 21

ΑΡΘΡΟ 16     Αρμοδιότητες Τμήματος Δημοτικής Συγκοινωνίας. 22

ΑΡΘΡΟ 17     Αρμοδιότητες Υπεύθυνου Τμήματος & Υπεύθυνου Γραφείου. 23

ΑΡΘΡΟ 18     Αρμοδιότητες Συμβουλίου Συντονισμού. 24

ΑΡΘΡΟ 19     Προσόντα του τακτικού προσωπικού της Επιχείρησης. 26

ΑΡΘΡΟ 20     Θέσεις εργασίας, ειδικότητες και ανώτατος αριθμός τακτικού προσωπικού  27

ΑΡΘΡΟ 21     Προσόντα Διευθυντή και Υπευθύνων διοικητικών ενοτήτων. 31

ΑΡΘΡΟ 22     Έκτακτο Προσωπικό. 31

ΑΡΘΡΟ 23     Ειδικές Συνεργασίες. 32

ΑΡΘΡΟ 24     Λοιπές Ρυθμίσεις. 32

ΑΡΘΡΟ 25     Ισχύς του Ε.Κ.Υ. 33


 

ΑΡΘΡΟ 1            
Περιεχόμενο Εσωτερικού Κανονισμού Υπηρεσιών (Ε.Κ.Υ.)

Στον παρόντα Κανονισμό καθορίζονται:

¨      Η οργανωτική διάρθρωση της  ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΑΞΩΝ

¨      Οι αρμοδιότητες των διοικητικών ενοτήτων της.

¨      Οι αρμοδιότητες των Υπευθύνων των Διοικητικών Ενοτήτων.

¨      Οι θέσεις εργασίας και το ανώτατο όριο του αριθμού του μόνιμα απασχολούμενου προσωπικού της Επιχείρησης.

ΑΡΘΡΟ 2            
Ερμηνεία - Μεταβολή του Κανονισμού

Οι διατάξεις του Κανονισμού ερμηνεύονται και διευκρινίζονται, σε περίπτωση που δημιουργούνται αμφιβολίες για τη σημασία τους, με αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου.

Οι αρμοδιότητες των επί μέρους διοικητικών ενοτήτων του Οργανογράμματος της Επιχείρησης θεωρούνται ενδεικτικές και όχι αποκλειστικές του περιεχομένου εργασίας και επομένως, είναι δυνατόν να ανατίθενται στα στελέχη τους καθήκοντα, που δεν αναφέρονται με συγκεκριμένο τρόπο στην αντίστοιχη περιγραφή του περιεχομένου εργασίας κάθε μίας, αλλά εντάσσονται στο ουσιαστικό περιεχόμενό της.

Σε περίπτωση που η Επιχείρηση αναλάβει και άλλες δραστηριότητες ή και να υπάρξουν πέρα από αυτές, που αναφέρονται στον παρόντα ΕΚΥ, το Διοικητικό Συμβούλιο συμπληρώνει ή και τροποποιεί τον ΕΚΥ με τις απαραίτητες διοικητικές ενότητες και τις αντίστοιχες περιγραφές αρμοδιοτήτων τους και μπορεί να μεταβάλλει τον ανώτερο αριθμό του προσωπικού της.

Γενικά μεταβολή, συμπλήρωση ή επέκταση των διατάξεων του ΕΚΥ γίνεται, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης και έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου.

ΑΡΘΡΟ 3            
Διοίκηση της Επιχείρησης

1.      Η «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ» διοικείται από 7 μελές (Επτά μέλη) Διοικητικό Συμβούλιο, η σύνθεση και οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται από το Δημοτικό Συμβούλιο.

2.      Τα διαδοχικά διοικητικά επίπεδα μέσα στην Επιχείρηση είναι τα εξής:

Α' επίπεδο Διοίκησης: αναφέρεται στις αρμοδιότητες και δικαιοδοσίες του Διοικητικού Συμβουλίου, όπως εκφράζεται με τον Πρόεδρο της Επιχείρησης.

Β' επίπεδο Διοίκησης: αναφέρεται στις αρμοδιότητες και δικαιοδοσίες της Διεύθυνσης της Επιχείρησης.

Γ' επίπεδο Διοίκησης: αναφέρεται στις αρμοδιότητες των Υπευθύνων των διοικητικών ενοτήτων (Τμημάτων/ Γραφείων) της Επιχείρησης.

ΑΡΘΡΟ 4            
Διοικητικές ενότητες της Επιχείρησης

Η οργανωτική διάρθρωση της Επιχείρησης περιλαμβάνει τις εξής διοικητικές ενότητες, στις οποίες εντάσσεται το προσωπικό της:

-          Διεύθυνση

-          Τμήματα

-          Γραφεία

Οι αντίστοιχοι Υπεύθυνοι των παραπάνω διοικητικών ενοτήτων ονομάζονται:

-          Διευθυντής

-          Υπεύθυνος Τμήματος

-          Υπεύθυνος Γραφείου

ΑΡΘΡΟ 5            
Διάρθρωση των υπηρεσιών της Επιχείρησης[1]

- Γραφείο Νομικών θεμάτων 

- Διεύθυνση, στην οποία υπάγονται οι εξής διοικητικές ενότητες :

1.      Γραφείο Γραμματείας 

2.      Γραφείο Προγραμματισμού και Οργάνωσης

3.      Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

4.      Τμήμα Διοικητικών - Οικονομικών Υπηρεσιών

5.      Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης

6.      Τμήμα Πολιτισμού

7.      Τμήμα Αθλητισμού

8.      Τμήμα Περιβάλλοντος

9.      Τμήμα Δημοτικής Συγκοινωνίας 

Στη Διεύθυνση υπάγονται επίσης και οι τυχόν εξωτερικοί συνεργάτες, που είναι δυνατόν να αξιοποιηθούν από την Επιχείρηση.

ΑΡΘΡΟ 6            
Αρμοδιότητες Γραφείου Νομικών θεμάτων 

α.      Νομική - δικαστηριακή υποστήριξη και γενικά νομική κάλυψη της Επιχείρησης

β.      Γνωμοδότηση και παροχή συμβουλών προς το Διοικητικό Συμβούλιο, τον  Διευθυντή και τις υπηρεσίες της Επιχείρησης.

γ.      Ενημέρωση των Υπηρεσιών της Επιχείρησης επί των διατάξεων της νομοθεσίας και νομολογίας σε θέματα που τις αφορούν.

δ.      Νομική υποστήριξη κατά την κατάρτιση των κάθε είδους συμβάσεων ιδιωτικών συμφωνητικών και διακηρύξεων (προμήθειες, παραγγελίες, εργολαβίες, μισθώσεις κ.λ.π.), καθώς και των Εσωτερικών Κανονισμών της Επιχείρησης.

ε.      Κάλυψη των σχέσεων της Επιχείρησης με τις εποπτεύουσες αρχές.

στ.    Χειρισμός δικαστικών υποθέσεων και διαφορών της Επιχείρησης με τρίτους και υπεράσπιση των δικαιωμάτων και συμφερόντων της Επιχείρησης.

ΑΡΘΡΟ 7            
Αρμοδιότητες του Διευθυντή

Ο Διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διεύθυνση και το συντονισμό της λειτουργίας της Επιχείρησης και αποτελεί το συνδετικό κρίκο των υπηρεσιών της Επιχείρησης με τον Πρόεδρο και το Διοικητικό Συμβούλιο. Βρίσκεται σε συνεχή συνεργασία και επαφή για την λήψη τρεχουσών αποφάσεων με τον Πρόεδρο του Δ.Σ.

Αναλυτικότερα :

α.     Συντάσσει και εισηγείται στο Διοικητικό Συμβούλιο τα περιοδικά Προγράμματα Δράσης της Επιχείρησης.

β.     Εισηγείται, μετά από αιτήσεις των υπευθύνων των Τμημάτων, τις προσλήψεις προσωπικού και τις μετακινήσεις τους, ανάλογα με τις ανάγκες της Επιχείρησης και επιμελείται για την ακριβή τήρηση του ωραρίου εργασίας σε συνεργασία με τους υπευθύνους των Τμημάτων. 

γ.      Εισηγείται γενικά στο Διοικητικό Συμβούλιο για τη λήψη αποφάσεων που είναι στις αρμοδιότητες του Διοικητικού Συμβουλίου.

δ.     Μεριμνά για την με αποδοτικό τρόπο εκτέλεση των κάθε φύσης αποφάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου, παρακολουθώντας και συντονίζοντας τις εργασίες του συνόλου των υπηρεσιών της Επιχείρησης.

ε.      Ενημερώνει το Διοικητικό Συμβούλιο για την πορεία των εγκεκριμένων Προγραμμάτων Δράσης της Επιχείρησης και γενικά για την εκτέλεση των αποφάσεών του και μεριμνά για την σύνταξη των συμβάσεων, των προϋπολογισμών εσόδων - εξόδων, την σύνταξη του ετήσιου απολογισμού και ισολογισμού και την υποβολή στο Διοικητικό Συμβούλιο για την ψήφισή τους.

στ.    Εισηγείται στο Διοικητικό Συμβούλιο την τροποποίηση των Προγραμμάτων Δράσης της Επιχείρησης, όταν θεωρεί απαραίτητο ανάλογα με την εξέλιξή του ή/και με βάση τις μεταβολές των αντικειμενικών συνθηκών.

ζ.      Έχει την ευθύνη της παρακολούθησης της τήρησης των σχετικών διατάξεων της Εργατικής Νομοθεσίας, της ασφάλισης και της ασφάλειας των εργαζομένων.

η.     Συμμετέχει στο Συμβούλιο Συντονισμού στο οποίο προεδρεύει και είναι υπεύθυνος για την υλοποίηση των αποφάσεων, αναθέτοντας την υλοποίησή τους στους υπεύθυνους των σχετικών Τμημάτων και Γραφείων.

θ.      Έχει την ευθύνη της συντήρησης των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού, τη συμπλήρωση ή αντικατάστασή του.

ι.      Εισηγείται στο Διοικητικό Συμβούλιο την τροποποίηση των Εσωτερικών Κανονισμών όταν θεωρεί απαραίτητο ανάλογα με την εξέλιξη και τις οργανωτικές απαιτήσεις της Επιχείρησης ή και με βάση τις μεταβολές των αντικειμενικών συνθηκών.     

κ.     Ελέγχει και θεωρεί τα παραστατικά πληρωμών, τα γραμμάτια εισπράξεων, καθώς και τα πρωτόκολλα μετρήσεων του Ταμείου.

λ.      Έχει την ευθύνη των ειδικών συμβούλων και συνεργατών οι οποίοι προσλαμβάνονται για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή συγκεκριμένο έργο και παρέχουν συμβουλές και υπηρεσίες στην Επιχείρηση που αφορούν στην  υλοποίηση συγκεκριμένων προγραμμάτων και έργων.

ΑΡΘΡΟ 8            
Αρμοδιότητες Γραφείου Γραμματείας

Το Γραφείο παρέχει γραμματειακή υποστήριξη προς τον Πρόεδρο, το Διοικητικό Συμβούλιο, τη Νομική Υπηρεσία, τη Διεύθυνση και το Συμβούλιο Συντονισμού. Αποτελεί το κεντρικό σημείο για την υποδοχή των κάθε είδους πληροφοριών ή εντύπων που περιέρχονται στην Επιχείρηση και την διακίνησή τους  προς τις διοικητικές ενότητες και τα αρχεία εγγράφων και εντύπων που τηρούνται στην Επιχείρηση.

Αρμοδιότητες

  • Παρέχει κάθε φύσης γραμματειακής υποστήριξης για τις ανάγκες του Προέδρου, του Διοικητικού Συμβουλίου, της Νομικής Υπηρεσίας, του Διευθυντή και του Συμβουλίου Συντονισμού της Επιχείρησης.
  • Χειρίζεται το Τηλεφωνικό Κέντρο, Fax και άλλα ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας.
  • Μεριμνά για την μετάφραση κειμένων
  • Φροντίζει για την σύνταξη και κοινοποίηση της ημερήσιας διάταξης των συνεδριάσεων του Δ.Σ. σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του νόμου και έχει την ευθύνη παράδοσης των προσκλήσεων των συνεδριάσεων του Δ.Σ.
  • Τηρεί τα πρακτικά των αποφάσεων του Δ.Σ. και υποβάλλει αντίγραφα αυτών στην αρμόδια για έγκριση ή ενημέρωση Διοικητική Αρχή και στα αρμόδια τμήματα.
  • Τηρεί ευρετήρια των αποφάσεων του Δ.Σ. και επικυρώνει τα αντίγραφά τους.
  • Διεκπεραιώνει κάθε εργασία που ανατίθεται σ' αυτήν από το Δ.Σ. τον Πρόεδρο, τον Διευθυντή συνεργαζόμενη για το σκοπό αυτό με όλα τα τμήματα και τα γραφεία της Επιχείρησης.
  • Δακτυλογραφεί κάθε έγγραφο Ελληνικό ή ξενόγλωσσο του Δ.Σ. και το διεκπεραιώνει.
  • Φροντίζει για την παραλαβή, χαρακτηρισμό και συσχέτιση όλων των εισερχομένων εγγράφων, που αφορούν το Δ.Σ., την τήρηση του πρωτοκόλλου του Δ.Σ., καθώς και την τήρη&sigma

← Επιστροφή